فروشگاه کی مارت

باز سازی عنوان WARCRAFT 3 و DIABLO 2 توسط BLIZZARD

همانطور که میدانید Blizzard در چه   عنوان هایی شهرت جهانی دارد و خواهد داشت و چند وقت پش با بازسازی عنوان StarCraft طعمه جدیدی از این بازی به ما نشان داد حال طبق آخرین خبر از تیم خبری کی مارت دریافتیم که بازی های Diablo 2 و Warcraft 3 را قصد بازسازی دارد و این نویدی برای علاقمندان چندین و چند ساله این سری بازی جذاب میباشد.

همچنین Blizzard اعلام کرده است که یک کارشناس مهندس نرم افزار برای یک شغل نیاز دارد که به شرح زیر میباشد :

ساخت کیفیتی از بازی که لایق Warcraft 3 و Diablo 2 باشد. داستانی جذاب.سخت افزار و بهینه کردن آنلاین و بدون لگ و  افت فرم و بخش چند نفره بسیار قوی که تمرکز بازی باشد .

ما با بازسازی بازی های قدیمی سعی بر این داریم این بازی های خاطره انگیز بتوانند باز هم به افتخار خود برسند و در این تلاش از علاقه مندی ها ونظرات شما در بحث مهندسی این دو بازی  نیاز داریم

این حرکت انقلابی بلیزارد بسیار پسندیده میباشد زیرا این عنوان ها داشتند به فراموشی گیمرها میرسیدند با کی مارت همراه باشید

author-avatar

درباره کیانوش پیرهادی

کیانوش هستم مدیر فروشگاه کی مارت 27 سال سن دارم مهندس برق صنعتی و کامپیوتر هستم و خدمتگزار تمامی شما کاربران عزیز کی مارت هستم امیدوارد از نوشته ها و آموزش های این وبلاگ استفاده کرده باشید و مورد پسند شما باشد .