فروشگاه کی مارت

نگاهی به درامد شرکت های بازی سازی

نگاهی به درامد شرکت های بازی سازی :

1Blizzard Entertainment
رتبه اول در کسب درامد از ساخت بازی به کمپانی سرشناس Blizzard Entertainment تعلق دارد این کمپانی تنها با عرضه 5 بازی چنین جایگاهی را کسب کرده است بازی های با تراکنش های درون برنامه ای که هر 5 بازی نیز جز بازی های برتر می باشند تنها بازی معروف World of Warcarft با بیش از 7 میلیون پلیر در سدر بازی های این کمپانی قرار دارد .
طبق اخرین امار ها در سال 2014 درامد این شرکت 4 بیلیون دلار بوده است

2 – Ubisoft
با بیش از 9000 فرد مشغول به کار و 130 استدیو زیر مجموع  یکی از محبوب ترین شرکت های حال حاضر که در صنعت بازی سازی فعالیت دارد ارزش این کمپانی بیش از 1/9 بیلیون دلار بوده و از بازی های سر شناس این کمپانی قدرتمند می توان به Assassins Creed , Splinter cell اشاره کرد تنها بازی اسپلینتر سل تا کنون 12 میلیون نسخه فروش کرده است .

3 – Konami
با 26 سال سابقه بازی سازی در صنعت گیم یکی دیگر از بزرگ ترین کمپانی های بازی سازی است که از موفق ترین بازی های این کمپانی می توان به Silent Hill , Metal Gear Solid و سری بازی های PES اشاره کرد ارزش این شرکت معادل 4 بیلیون دلار می باشد

4 – Capcom
کمتر کسی بازی کنی پیدا می شود که حتی یکی از بازی های این کمپانی را بازی کرده نکرده باشد مخصوصا گیمر های دهه 50 و 60 شرکتی که با عرضه سه عنوان کلاسیک Resident Evil بازی با محیط ترسناک که با تمام سادگی  با دوربین ثابت و زامبی های کند ترس را در گیمرها بیشتر می کرد .
درامد این کمپانی تا کنون از سری بازی های اویل 952 میلیو دلار می باشد .
از دیگر بازی های این کمپانی می توان به Lost Planet اشاره کرد .

5 – SEGA
یکی از قدیمی ترین شرکت های بازی سازی است . از محبوب ترین بازی این کمپانی می توان به بازی Sonic اشاره کرد هر چند که این کمپانی امروزه سهم زیادی از بازی های منتشر شده ندارد اما با کسب درامد 3/4 میلیون دلاری یکی از برترین کمپانی ها می باشد

 

author-avatar

درباره کیانوش پیرهادی

کیانوش هستم مدیر فروشگاه کی مارت 27 سال سن دارم مهندس برق صنعتی و کامپیوتر هستم و خدمتگزار تمامی شما کاربران عزیز کی مارت هستم امیدوارد از نوشته ها و آموزش های این وبلاگ استفاده کرده باشید و مورد پسند شما باشد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *