قوانین

قوانین اکانت ها (به جز دوتا ۲) : از این پس فروشگاه کی مارت هیچ تضمین و گارانتی به اکانت خریداری شده نمی دهد و تمامی اکانت ها تنها به ۳ صورت در صفحه محصول نمایش داده می شود :

۱ – اکانت های سبز : احتمال ریستور – قفل شدن – و هر مشکلی که برای اکانت ممکن است پیش بیاید ۹۷% ( ۳ در صد احتمال این مشکلات وجود دارد )

۲ – اکانت های زرد : احتمال ریستور – قفل شدن – و هر مشکلی که برای اکانت ممکن است پیش بیاید ۷۰%  ( ۳۰ در صد احتمال این مشکلات وجود دارد )

۳- اکانت های قرمز : احتمال ریستور – قفل شدن – و هر مشکلی که برای اکانت ممکن است پیش بیاید ۵۰% ( ۵۰ در صد احتمال این مشکلات وجود دارد )

پس چنانچه قصد سفارش اکانتی را دارید به این معنا است که تمامی قوانین را پذیرفته اید .

توجه داشته باشید که ما موارد سبز و زرد را از پاییز ۹۳ تا کنون با تضمین جایگزینی و گارانتی وجه به فروش رسانده ایم و به دلیل تقلب افرادی سود جو که اطلاعات اکانت را تغییر داده و سپس درخواست جایگزینی یا عودت وجه را کرده اند از تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ فروشگاه کی مارت هیچ مسعولیت در قبال اکانت های شما ندارد و تنها طبق ۳ مورد بالا قرار داده می شوند . چنانچه سوال یا پیشنهادی دارید به یکی از ایمیل های پشتیبانی ارسال کنید .

 

سی دی کی ها با تضمین ارسال می شوند

  • فروشگاه کی مارت در هیچ یک از پلتفرم های استیم اوریجین یوپلی به فروش و پشتیبانی نمی پردازد
  • اطلاعات اکانت های یوپلی غیر قابل تغییر می باشد
  • خرید با نرم افزار های تغییر ای پی نیاز به اهراز هویت دارد .
  • تنها اکانت های دوتا ۲ دارای تضمین ۱۰۰% می باشند
  • پس از دریافت از زمان ارسال ایمیل تنها ۱ ساعت زمان دارید تا اطلاعات اکانت را تغییر دهید .
  • پس از سفارش یک محصول چه از درگاه پرداخت ما به صورت انی از طریق پیامک مطلع می شویم . پس از ارسال SMS ایمیل تماس تلفتی خودداری کنید زیرا به شما پاسخ داده نمی شود
  • ارسال تمامی محصولاتی که به صورت اکانت می باشند ۱ تا ۲۴ ساعت و محصولاتی که به صورت سی دی کی می باشند ۱ تا ۱۲ ساعت می باشد
  • در صورتی که محصولی را به صورت اشتباه سفارش داده اید باید در کمتر از ۱ ساعت به ما از طریق پشتیبانی اطلاع دهید
  • به افرادی که به اسپم در بخش نظرات فحاشی دروغ برای دریافت اکانت و یا سی دی کی دیگر  می پردازند حسابشان بسته و دیگر قادر به مشاهده فروشگاه نیستند
  • به سوالاتی که در قوانین فروشگاه و سوالات متداول و صفحه محصول از قبل به صورت پیش فرض پاسخ داده شده است در بخش پشتیبانی پاسخ داده نمی شود
  • قبل از فروش هر یک از محصولات ما با پشتیبانی در تماس باشید تا از قیمت و موجود بودن مطلع شوید
  • برای فعال سازی تمامی سی دی کی های استیم نیاز به برنامه های تغییراتی دارید
  • از خرید با برنامه های تغییراتی ایپی جددا خودداری کنید در صورت مشاهده هیچ محصولی به شما ارسال نمی شود . و وجه واریزی تا حداکثر ۴۸ ساعت بعد بازپرداخت می شود
  • در صورتی که قصد فعال سازی سی دی کی روسی توسط مارا دارید در صورت بروز هر گونه مشکل ناگهانی مسئولیت اکانت با شما است
  • در صورتی که یکی از قوانین فوق مورد قبول شما نمی باشد از سفارش محصول خودداری کنید . توجه داشته باشید که با سفارش یک محصول از فروشگاه کی مارت به معنی پذیزش تمامی قوانین فوق است

قوانین فروشندگان

  • فروشندگان تنها مجاز به فروش کالا های مربوط به بازی مانند کامپیوتر های گیمینگ و قطعات ان – اکانت ها – سی دی کی ها – برنامه های کاهش پینگ – گیفت کارت ها و نرم افزارها می باشند .
  • تمامی فروشندگان پس از فروش یک واحد از هر محصول باید حداکثر تا ۲۴ ساعت ان را به ایمیل فروشنده ارسال کنند . ( برای محصولات مجازی مانند : سی دی کی ها – گیفت کارت ها – اکانت ها – نرم افزار ها )
  • فروش بازی های غیر مجاز ممنوع می باشد .
  • هر فروشنده تنها می تواند ۲ بار در هفته در خواست برداشت ارسال کند و سقف برداشت ۲۰۰۰۰ تومان می باشد فروشگاه کی مارت تمامی کارت های عضو شتاب و دارندگان حساب های زرین پال را می پذیرد .
  • فروشندگان می بایست حداقل یک با در روز ایمیل خود را چک کرده تا از اخرین اخبار فروشندگان اخطار ها و تراکنش ها مطلع شوند .
  • اطلاعات کالا در بخش توضیحات کالا باید کامل و دقیق باشد در غیر این صورت محصول شما تایید نمی شود .
  • ارسال تمامی محصولات فیزیکی با پست پیشتاز می باشد و حد اکثر باید تا ۴۸ ساعت پس از سفارش به جز روز های تعطیل توسط خریدار دریافت شود .
  • تغییر نام کالا ها بیش از ۲ بار باعث قفل شدن ویرایش کالا برای شما می باشد .
  • فروشگاه کی مارت در هر زمان که لازم بداند کالای مورد نظر را حذف و هر زمان که لازم بداند به این سرویس خاتمه می دهد .
  • در صورت بروز مشکل فروشنده می بایست کالای سالم را با کالای معیوب برای محصولات فیزیکی حداکثر ۴۸ ساعت و مجازی حد اکثر ۲۴ ساعت جایگزین کند .
  • فروشندگان حق حذف محصول خود پس از فروش را نداشته و تنها باید محصول را ناموجود کنند .
  • تمامی فروشندگان باید متن زیر را در پایان توضیحات خود قرار دهند در غیر این صورت محصول شما تایید نمی شود

این محصول فروشگاه کی مارت نمی باشد و مطعلق به کاربر فروشگاه که نام ان به رنگ سبز در زیر تصویرک محصول قرار دارد می باشد وتمامی مسئولیت این بازی پس از سفارش با خریدار می باشد .
وجه واریزی شما به حساب فروشگاه واریز می شود و چنانچه محصول خریداری شده مطابق با توضیحات محصول کاربر نباشد می توانید از بخش شکایت در تب درخواست فروشندگی با ما در ارتباط باشید

قوانین خریداران

  • خریدار باید تمامی توضیحات کالا را مطالع و سپس اقدام به خرید کند چنانچه کالای دریافتی از یکی از فروشندگان مطابق با توضیحات محصول نباشد بلافاصله از از تب ” شکایات” با ارسال شماره سفارش ( مانند #۴۵۸۷ ) مورد را به بخش پشتیبانی اطلاع دهد .
  • در صورتی که یک کالای خریداری شده با توضیحات کالا مطابق نباشد خریدار موظف به اطلاع دادن این مورد کمتر از ۱۲ ساعت است .
  • پس از سفارش یک کالای فیزیکی و دریافت ان خریدار موظف به است دریافت محصول را از تب “تایید/رد” ارسال کند تا وجه واریزی به فروشنده واریز گردد
  • پس از سفارش وجه واریزی شما به حساب فروشگاه کی مارت واریز می گردد تا زمانی که خریدار از تب “تایید/رد” تایید کند که محصول بدون مشکل است .
  • کالا ها فیزیکی دارای ۲۴ ساعت مهلت تست و کالا های مجازی دارای ۵ ساعت مهلت تست از زمان ارسال می باشند .
  • چنانچه خارج از محیط فروشگاه با یکی از فروشندگان معامله ای انجام داده اید تمامی مسئولیت ان با خریدار بوده و حساب فروشنده مسدود می شود .