Layout Style

Main Background Color

Primary Color

Secondary Color

Menu Background Color

Produce Name Text Color

Primary Text Color

Custom Font


Body Font

Body Second Font

Menu Font

Backgrounds Color (Support Box Layout Only)

Note: Background Image and Background Color won't saved here

Home » قوانین

قوانین

قوانین اکانت ها (به جز دوتا ۲) : از این پس فروشگاه کی مارت هیچ تضمین و گارانتی به اکانت خریداری شده نمی دهد و تمامی اکانت ها تنها به ۳ صورت در صفحه محصول نمایش داده می شود :

۱ – اکانت های سبز : احتمال ریستور – قفل شدن – و هر مشکلی که برای اکانت ممکن است پیش بیاید ۹۷% ( ۳ در صد احتمال این مشکلات وجود دارد )

۲ – اکانت های زرد : احتمال ریستور – قفل شدن – و هر مشکلی که برای اکانت ممکن است پیش بیاید ۷۰%  ( ۳۰ در صد احتمال این مشکلات وجود دارد )

۳- اکانت های قرمز : احتمال ریستور – قفل شدن – و هر مشکلی که برای اکانت ممکن است پیش بیاید ۵۰% ( ۵۰ در صد احتمال این مشکلات وجود دارد )

پس چنانچه قصد سفارش اکانتی را دارید به این معنا است که تمامی قوانین را پذیرفته اید .

توجه داشته باشید که ما موارد سبز و زرد را از پاییز ۹۳ تا کنون با تضمین جایگزینی و گارانتی وجه به فروش رسانده ایم و به دلیل تقلب افرادی سود جو که اطلاعات اکانت را تغییر داده و سپس درخواست جایگزینی یا عودت وجه را کرده اند از تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ فروشگاه کی مارت هیچ مسعولیت در قبال اکانت های شما ندارد و تنها طبق ۳ مورد بالا قرار داده می شوند . چنانچه سوال یا پیشنهادی دارید به یکی از ایمیل های پشتیبانی ارسال کنید .

 

سی دی کی ها با تضمین ارسال می شوند

  • فروشگاه کی مارت در هیچ یک از پلتفرم های استیم اوریجین یوپلی به فروش و پشتیبانی نمی پردازد
  • اطلاعات اکانت های یوپلی غیر قابل تغییر می باشد
  • تنها اکانت های دوتا ۲ دارای تضمین ۱۰۰% می باشند
  • پس از دریافت از زمان ارسال ایمیل تنها ۱ ساعت زمان دارید تا اطلاعات اکانت را تغییر دهید .
  • پس از سفارش یک محصول چه از درگاه پرداخت ما به صورت انی از طریق پیامک مطلع می شویم . پس از ارسال SMS ایمیل تماس تلفتی خودداری کنید زیرا به شما پاسخ داده نمی شود
  • ارسال تمامی محصولاتی که به صورت اکانت می باشند ۱ تا ۲۴ ساعت و محصولاتی که به صورت سی دی کی می باشند ۱ تا ۱۲ ساعت می باشد
  • در صورتی که محصولی را به صورت اشتباه سفارش داده اید باید در کمتر از ۱ ساعت به ما از طریق پشتیبانی اطلاع دهید
  • به افرادی که به اسپم در بخش نظرات فحاشی دروغ برای دریافت اکانت و یا سی دی کی دیگر  می پردازند حسابشان بسته و دیگر قادر به مشاهده فروشگاه نیستند
  • به سوالاتی که در قوانین فروشگاه و سوالات متداول و صفحه محصول از قبل به صورت پیش فرض پاسخ داده شده است در بخش پشتیبانی پاسخ داده نمی شود
  • قبل از فروش هر یک از محصولات ما با پشتیبانی در تماس باشید تا از قیمت و موجود بودن مطلع شوید
  • برای فعال سازی تمامی سی دی کی های استیم نیاز به برنامه های تغییراتی دارید
  • از خرید با برنامه های تغییراتی ایپی جددا خودداری کنید در صورت مشاهده هیچ محصولی به شما ارسال نمی شود . و وجه واریزی تا حداکثر ۴۸ ساعت بعد بازپرداخت می شود
  • در صورتی که قصد فعال سازی سی دی کی روسی توسط مارا دارید در صورت بروز هر گونه مشکل ناگهانی مسئولیت اکانت با شما است
  • در صورتی که یکی از قوانین فوق مورد قبول شما نمی باشد از سفارش محصول خودداری کنید . توجه داشته باشید که با سفارش یک محصول از فروشگاه کی مارت به معنی پذیزش تمامی قوانین فوق است

قوانین فروشندگان

  • فروشندگان تنها مجاز به فروش کالا های مربوط به بازی مانند کامپیوتر های گیمینگ و قطعات ان – اکانت ها – سی دی کی ها – برنامه های کاهش پینگ – گیفت کارت ها و نرم افزارها می باشند .
  • تمامی فروشندگان پس از فروش یک واحد از هر محصول باید حداکثر تا ۲۴ ساعت ان را به ایمیل فروشنده ارسال کنند . ( برای محصولات مجازی مانند : سی دی کی ها – گیفت کارت ها – اکانت ها – نرم افزار ها )
  • فروش بازی های غیر مجاز ممنوع می باشد .
  • هر فروشنده تنها می تواند ۲ بار در هفته در خواست برداشت ارسال کند و سقف برداشت ۲۰۰۰۰ تومان می باشد فروشگاه کی مارت تمامی کارت های عضو شتاب و دارندگان حساب های زرین پال را می پذیرد .
  • فروشندگان می بایست حداقل یک با در روز ایمیل خود را چک کرده تا از اخرین اخبار فروشندگان اخطار ها و تراکنش ها مطلع شوند .
  • اطلاعات کالا در بخش توضیحات کالا باید کامل و دقیق باشد در غیر این صورت محصول شما تایید نمی شود .
  • ارسال تمامی محصولات فیزیکی با پست پیشتاز می باشد و حد اکثر باید تا ۴۸ ساعت پس از سفارش به جز روز های تعطیل توسط خریدار دریافت شود .
  • تغییر نام کالا ها بیش از ۲ بار باعث قفل شدن ویرایش کالا برای شما می باشد .
  • فروشگاه کی مارت در هر زمان که لازم بداند کالای مورد نظر را حذف و هر زمان که لازم بداند به این سرویس خاتمه می دهد .
  • در صورت بروز مشکل فروشنده می بایست کالای سالم را با کالای معیوب برای محصولات فیزیکی حداکثر ۴۸ ساعت و مجازی حد اکثر ۲۴ ساعت جایگزین کند .
  • فروشندگان حق حذف محصول خود پس از فروش را نداشته و تنها باید محصول را ناموجود کنند .
  • تمامی فروشندگان باید متن زیر را در پایان توضیحات خود قرار دهند در غیر این صورت محصول شما تایید نمی شود

این محصول فروشگاه کی مارت نمی باشد و مطعلق به کاربر فروشگاه که نام ان به رنگ سبز در زیر تصویرک محصول قرار دارد می باشد وتمامی مسئولیت این بازی پس از سفارش با خریدار می باشد .
وجه واریزی شما به حساب فروشگاه واریز می شود و چنانچه محصول خریداری شده مطابق با توضیحات محصول کاربر نباشد می توانید از بخش شکایت در تب درخواست فروشندگی با ما در ارتباط باشید

قوانین خریداران

  • خریدار باید تمامی توضیحات کالا را مطالع و سپس اقدام به خرید کند چنانچه کالای دریافتی از یکی از فروشندگان مطابق با توضیحات محصول نباشد بلافاصله از از تب ” شکایات” با ارسال شماره سفارش ( مانند #۴۵۸۷ ) مورد را به بخش پشتیبانی اطلاع دهد .
  • در صورتی که یک کالای خریداری شده با توضیحات کالا مطابق نباشد خریدار موظف به اطلاع دادن این مورد کمتر از ۱۲ ساعت است .
  • پس از سفارش یک کالای فیزیکی و دریافت ان خریدار موظف به است دریافت محصول را از تب “تایید/رد” ارسال کند تا وجه واریزی به فروشنده واریز گردد
  • پس از سفارش وجه واریزی شما به حساب فروشگاه کی مارت واریز می گردد تا زمانی که خریدار از تب “تایید/رد” تایید کند که محصول بدون مشکل است .
  • کالا ها فیزیکی دارای ۲۴ ساعت مهلت تست و کالا های مجازی دارای ۵ ساعت مهلت تست از زمان ارسال می باشند .
  • چنانچه خارج از محیط فروشگاه با یکی از فروشندگان معامله ای انجام داده اید تمامی مسئولیت ان با خریدار بوده و حساب فروشنده مسدود می شود .